Nissan Juke : Juke Forums banner
41 - 58 of 62 Posts
Cześć. Mam poważny problem z okablowaniem, które wydaje się być inne dla mojego SL AWD 2011 z nawigacją niż to, co jest wspomniane w pierwszym poście. Na razie mam nadzieję podłączyć fabryczny subwoofer do jednostki głównej z rynku wtórnego. Jakieś pomysły, do których przewodów muszę się podłączyć? Wydaje się, że nie mogę znaleźć białych i czarnych przewodów subwoofera na wiązce.
 
Edytowałem stary schemat okablowania, aby był używany z Jukami po liftingu. Informacje zostały zaczerpnięte z instrukcji serwisowej fabryki. Należy zwrócić uwagę na pewne wyraźne zmiany. View attachment 186654 The
Zainstalowałem radioodtwarzacz AndroiAuto i kamerę cofania i żałuję, że nie mam twojego schematu! Wydaje się pasować do mojego Juke Base z 2014 roku. Jedyną rzeczą, która nadal stanowi problem, jest sterowanie z kierownicy. Udało mi się uruchomić wszystkie z nich Z WYJĄTKIEM przycisków odbierania/rozłączania telefonu. Wydaje się, że trafiają tylko do modułu Bluetooth i nie mogę znaleźć schematu okablowania dla niego.
 
Kupiłem żonie Juke S i kupiłem radio z Androidem. Działa dobrze, ale jak pewnie wiesz, model S nie ma kamery cofania. Więc zainstalowałem jedną, ale z tym radiem z Androidem wydaje się, że nie pozwala mi używać kamery, chyba że podłączę sygnał cofania. Nie można też po prostu mieć sygnału cofania cały czas, bo utknie w widoku kamery na pełny czas i nie pozwoli ci z niego wyjść. Muszę więc znaleźć łatwy sposób na podłączenie tego przewodu sygnałowego do przewodu światła cofania+. Jakieś pomysły poza pociągnięciem przewodu aż do świateł cofania?
 
Duża część okablowania fabrycznego jest wykonywana wcześnie w fabryce, bez uwzględnienia poziomu wykończenia, który ostatecznie zostanie zbudowany. W tym przypadku mówisz, że podłączyłeś już pin #25 do sygnału cofania Androida i nie działa? Czy Android oczekuje sygnału dodatniego (+)? Możesz również użyć multimetru, aby przetestować #25 i sprawdzić obecność sygnału.
 
Przepraszam, jeśli zostało to już opublikowane i Cię nudzę, ale pomyślałem, dlaczego nie.

Image


Będziesz mógł kliknąć i powiększyć. Mam nadzieję, że pomoże to przynajmniej jednemu Jukerowi.

Trochę więcej informacji poniżej. Przepraszam, że jest to posiekane. Zbyt leniwy, żeby to wszystko wpisać, a informacje techniczne nie lubią żadnych działań typu kopiuj/wklej/zapisz.





Image


Ten schemat dotyczy tylko lat 11-14, modele 15+ zmieniły niektóre przewody, takie jak dodatkowe gniazdo audio, port USB, wejście wideo itp. Jeśli ktoś jest zainteresowany, zrobię kolejny dla modeli 15+.

Miałem trudności ze znalezieniem dobrych informacji na temat schematów okablowania w oparciu o system AV Juke. Informacje dotyczące zachowania portu USB, portu pomocniczego, fabrycznego subwoofera i funkcjonalności kamery cofania są trudne do znalezienia w wiarygodnej formie. Wykopałem instrukcję serwisową i wykonałem własną instalację, korzystając z informacji o okablowaniu AV i stwierdziłem, że jest ona całkowicie dokładna dla mojego 2013 SV z dźwiękiem Rockford.

Stworzyłem prosty schemat ze wszystkimi istotnymi informacjami potrzebnymi do zachowania wszystkich tych funkcji podczas instalacji systemu stereo z rynku wtórnego lub modyfikacji obecnej instalacji.

Ciekawe uwagi:

Kamera cofania wymaga zasilania 6 V zamiast 12 V, przeczytałem post na Facebooku w grupie juke, że facet podłączył 12 V do przewodu zasilania kamery + i nie miał problemu, ale nie polecam tego i użycia małego i taniego przetwornika DC DC buck, aby obniżyć napięcie do 6 V dla zacisku zasilania kamery cofania.

Modele Baseline i Rockford Fosgate są wzmacniane przez jednostkę centralną, a nie zewnętrznie, więc zaciski okablowania głośników drzwi i głośników wysokotonowych są takie same. Głośniki wysokotonowe są połączone równolegle z przednimi głośnikami z wbudowanym filtrem zwrotnicy. Fabryczny subwoofer ma własny wzmacniacz, który może być zasilany sygnałem RCA niskiego poziomu z jednostki centralnej z rynku wtórnego z pełną zachowaną funkcją.

Przyciski sterowania na kierownicy działają za pośrednictwem trzech różnych zacisków przewodów kierownicy, inni twierdzili, że moduł Bluetooth za schowkiem na rękawiczki musi być podłączony, aby zachować przyciski sterowania Bluetooth; to jest zbędne.
Czy ktoś może mi przesłać schemat okablowania dla 2015 juke s? E-mail jessy.carpenter05@gmail.com
 
Zainstalowałem jednostkę centralną AndroiAuto i kamerę cofania i chciałbym mieć twój schemat! Wydaje się pasować do mojego Juke Base z 2014 roku. Jedyną rzeczą, która nadal stanowi problem, jest sterowanie z kierownicy. Udało mi się uruchomić wszystkie, Z WYJĄTKIEM przycisków odbierania/rozłączania telefonu. Wydają się one trafiać tylko do modułu Bluetooth i nie mogę znaleźć schematu okablowania dla niego.
Proszę bardzo. Jeszcze nie ma zdjęć, zaktualizuję je, gdy będą dostępne.
Informacje te mogą ulec zmianie w zależności od tego, czy masz inteligentny kluczyk (uważam, że większość go ma). Zanim użyjesz powyższych informacji i obwinisz mnie za cokolwiek, są to informacje techniczne dostępne dla mnie od Directed Electronics, jeśli czegoś nie jesteś pewien, wyślij mi PW, a sprawdzę, czy są jakieś aktualizacje/notatki.


;)

Zobacz załączony dokument w pierwszym poście.
Potrzebuję okablowania z 2015 roku
 
Przepraszam, jeśli zostało już opublikowane i Cię nudzę, ale pomyślałem, że czemu nie.

Image


Będziesz mógł kliknąć i powiększyć. Mam nadzieję, że pomoże to przynajmniej jednemu Jukerowi.

Trochę więcej informacji poniżej. Przepraszam, że jest posiekany. Zbyt leniwy, żeby wszystko wpisywać, a informacje techniczne nie lubią żadnych działań typu kopiuj/wklej/zapisz.





Image


Ten schemat dotyczy tylko lat 11-14, modele 15+ zmieniły niektóre przewody, takie jak dodatkowe gniazdo audio, port USB, wejście wideo itp. Jeśli ktoś jest zainteresowany, zrobię kolejny dla modeli 15+.

Miałem trudności ze znalezieniem dobrych informacji na temat schematów okablowania w oparciu o system AV Juke. Informacje dotyczące zachowania portu USB, portu pomocniczego, fabrycznego subwoofera i funkcjonalności kamery cofania są trudne do znalezienia w wiarygodnej formie. Wykopałem instrukcję serwisową i wykonałem własną instalację, korzystając z informacji o okablowaniu AV i stwierdziłem, że jest ona całkowicie poprawna dla mojego 2013 SV z dźwiękiem rockford.

Stworzyłem prosty schemat ze wszystkimi istotnymi informacjami potrzebnymi do zachowania wszystkich tych funkcji przy instalacji systemu stereo z rynku wtórnego lub zmodyfikowania obecnej instalacji.

Ciekawe uwagi:

Kamera cofania wymaga zasilania 6 V zamiast 12 V, przeczytałem post na Facebooku w grupie juke, że facet podłączył 12 V do przewodu zasilania kamery + i nie miał problemu, ale nie polecam tego i użycia małego i taniego konwertera DC DC buck, aby obniżyć do 6 V dla zacisku zasilania kamery cofania.

Modele Baseline i Rockford Fosgate są wzmacniane przez jednostkę główną, a nie zewnętrznie, więc zaciski okablowania głośników drzwiowych i wysokotonowych są takie same. Głośniki wysokotonowe są połączone równolegle z przednimi głośnikami z wbudowanym filtrem zwrotnicy. Fabryczny subwoofer ma własny wzmacniacz, który może być zasilany sygnałem RCA niskiego poziomu z jednostki głównej z rynku wtórnego z pełną zachowaną funkcją.

Przyciski sterowania na kierownicy działają za pośrednictwem trzech różnych zacisków przewodów kierownicy, inni twierdzili, że moduł Bluetooth za schowkiem musi być wpięty, aby zachować przyciski sterowania Bluetooth; to jest zbędne.
W swoim oryginalnym poście wspomniałeś
"Ten schemat dotyczy tylko lat 11-14, modele 15+ zmieniły niektóre przewody, takie jak dodatkowe gniazdo audio, port USB, wejście wideo itp. Jeśli ktoś jest zainteresowany, zrobię kolejny dla modeli 15+." Czy możesz ostatecznie pomóc z informacjami na temat Nissana Juke N-Connect z 2016 roku?
 
41 - 58 of 62 Posts