Przepraszam, jeśli zostało już opublikowane i Cię nudzę, ale pomyślałem, że czemu nie.
Będziesz mógł kliknąć i powiększyć. Mam nadzieję, że pomoże to przynajmniej jednemu Jukerowi.
Trochę więcej informacji poniżej. Przepraszam, że jest pocięty. Zbyt leniwy, żeby wszystko wpisywać, a informacje techniczne nie lubią żadnych działań typu kopiuj/wklej/zapisz.



Ten schemat dotyczy tylko lat 11-14, modele 15+ zmieniły niektóre przewody, takie jak dodatkowe gniazdo audio, port USB, wejście wideo itp. Jeśli ktoś jest zainteresowany, zrobię kolejny dla modeli 15+.
Miałem trudności ze znalezieniem dobrych informacji na temat schematów okablowania w oparciu o system AV Juke. Informacje dotyczące zachowania portu USB, portu pomocniczego, fabrycznego subwoofera i funkcjonalności kamery cofania są trudne do znalezienia w wiarygodnej formie. Wykopałem instrukcję serwisową i wykonałem własną instalację, korzystając z informacji o okablowaniu AV i stwierdziłem, że jest ona całkowicie dokładna dla mojego 2013 SV z dźwiękiem rockford.
Stworzyłem prosty schemat ze wszystkimi istotnymi informacjami potrzebnymi do zachowania wszystkich tych funkcji przy instalacji systemu stereo z rynku wtórnego lub zmodyfikowaniu obecnej instalacji.
Ciekawe uwagi:
Kamera cofania wymaga zasilania 6 V zamiast 12 V, przeczytałem post na Facebooku w grupie juke, że facet podłączył 12 V do przewodu zasilania kamery + i nie miał problemu, ale nie polecam tego i użycia małego i taniego konwertera DC DC buck, aby obniżyć napięcie do 6 V dla zacisku zasilania kamery cofania.
Modele Baseline i Rockford Fosgate są wzmacniane przez jednostkę główną, a nie zewnętrznie, więc zaciski okablowania głośników drzwi i głośników wysokotonowych są takie same. Głośniki wysokotonowe są połączone równolegle z przednimi głośnikami z wbudowanym filtrem zwrotnicy. Fabryczny subwoofer ma własny wzmacniacz, który może być zasilany sygnałem niskiego poziomu RCA z jednostki głównej z rynku wtórnego z pełną zachowaną funkcją.
Przyciski sterowania na kierownicy działają za pośrednictwem trzech różnych zacisków przewodów kierownicy, inni twierdzili, że moduł Bluetooth za schowkiem musi być wpięty, aby zachować przyciski sterowania Bluetooth; to jest zbędne.

Będziesz mógł kliknąć i powiększyć. Mam nadzieję, że pomoże to przynajmniej jednemu Jukerowi.
Trochę więcej informacji poniżej. Przepraszam, że jest pocięty. Zbyt leniwy, żeby wszystko wpisywać, a informacje techniczne nie lubią żadnych działań typu kopiuj/wklej/zapisz.




Ten schemat dotyczy tylko lat 11-14, modele 15+ zmieniły niektóre przewody, takie jak dodatkowe gniazdo audio, port USB, wejście wideo itp. Jeśli ktoś jest zainteresowany, zrobię kolejny dla modeli 15+.
Miałem trudności ze znalezieniem dobrych informacji na temat schematów okablowania w oparciu o system AV Juke. Informacje dotyczące zachowania portu USB, portu pomocniczego, fabrycznego subwoofera i funkcjonalności kamery cofania są trudne do znalezienia w wiarygodnej formie. Wykopałem instrukcję serwisową i wykonałem własną instalację, korzystając z informacji o okablowaniu AV i stwierdziłem, że jest ona całkowicie dokładna dla mojego 2013 SV z dźwiękiem rockford.
Stworzyłem prosty schemat ze wszystkimi istotnymi informacjami potrzebnymi do zachowania wszystkich tych funkcji przy instalacji systemu stereo z rynku wtórnego lub zmodyfikowaniu obecnej instalacji.
Ciekawe uwagi:
Kamera cofania wymaga zasilania 6 V zamiast 12 V, przeczytałem post na Facebooku w grupie juke, że facet podłączył 12 V do przewodu zasilania kamery + i nie miał problemu, ale nie polecam tego i użycia małego i taniego konwertera DC DC buck, aby obniżyć napięcie do 6 V dla zacisku zasilania kamery cofania.
Modele Baseline i Rockford Fosgate są wzmacniane przez jednostkę główną, a nie zewnętrznie, więc zaciski okablowania głośników drzwi i głośników wysokotonowych są takie same. Głośniki wysokotonowe są połączone równolegle z przednimi głośnikami z wbudowanym filtrem zwrotnicy. Fabryczny subwoofer ma własny wzmacniacz, który może być zasilany sygnałem niskiego poziomu RCA z jednostki głównej z rynku wtórnego z pełną zachowaną funkcją.
Przyciski sterowania na kierownicy działają za pośrednictwem trzech różnych zacisków przewodów kierownicy, inni twierdzili, że moduł Bluetooth za schowkiem musi być wpięty, aby zachować przyciski sterowania Bluetooth; to jest zbędne.