Nissan Juke : Juke Forums banner
21 - 40 of 62 Posts
Czy pakiet bez nawigacji w Juke nadal ma okablowanie do subwoofera z tyłu, więc mógłbym podłączyć własny subwoofer, czy fabryczny radioodtwarzacz ma wyjścia RCA?
Brak wyjść RCA

Wysłane z mojej aplikacji Autoguide na iPada
 
OK, tyły w moim Juke są następujące...
Teal, lub Jasnoniebieski lub Niebieskozielony = Pozytyw.

Zrobiłem test na starych głośnikach i strona teal była zdecydowanie pozytywna.

Tak, oba tyły są w tym samym kolorze.
Przepraszam za błędne informacje powyżej. Ale i tak trochę różni się to od wykresu.

Pracowałem z pamięci. (widocznie złą pamięcią)
Hej Sharky...czy przypadkiem pamiętasz, jakie były przednie kolory dodatnie? Ja też mam teal z tyłu...podłączyłem oba dodatnie i brzmią świetnie...jutro zrobię przody.
 
To są kolory przewodów w moim LS AWD z 2011 roku
 
Czy wtyczki w wiązce przewodów radia/CD/telefonu SV pasują do fabrycznego urządzenia nawigacji/radia/telefonu SL? Zdaję sobie sprawę, że potrzebna jest antena satelitarna, ale poza tym, czy jest to plug and play?
 
Jak są okablowane fabryczne głośniki wysokotonowe? Czy jest zwrotnica? Czy przewody przy głośnikach w drzwiach przenoszą pełne pasmo czy dolnoprzepustowe?

Wysłane z AutoGuide.com Free App
Też chciałbym to wiedzieć! Mój głośnik wysokotonowy po stronie kierowcy nie wydaje żadnego dźwięku i wolałbym sam sprawdzić połączenia, zanim przejdę przez kłopot z pracą gwarancyjną.
 
Jak są okablowane fabryczne głośniki wysokotonowe? Czy jest zwrotnica? Czy przewody przy głośnikach drzwiowych przenoszą pełne pasmo czy dolnoprzepustowe?
To doskonałe pytanie. Ponieważ nie mogę się oprzeć modyfikacjom, musiałem kupić zamienne głośniki do systemu dźwiękowego "Premium" w moim "SL".

Zgodnie ze schematem okablowania w instrukcji serwisowej z 2013 roku, nie ma żadnych wskazówek dotyczących zwrotnicy między głośnikiem wysokotonowym słupka A a głośnikiem średniotonowym drzwi. Są one połączone równolegle z pojedynczego zasilania. Nie widziałem żadnej zwrotnicy przy głośniku drzwiowym, kiedy niedawno zajrzałem do niego w celu dopasowania. Nie przypominam sobie również, żebym widział zwrotnicę przy głośniku wysokotonowym, kiedy zdejmowałem osłonę słupka A podczas niezwiązanego z tym projektu.

Kupiłem osobne głośniki średniotonowe i wysokotonowe firmy DLS na przód. Zwrotnica jest dość duża i tu tkwi problem! Muszę oddzielić okablowanie między głośnikami wysokotonowymi a głośnikami drzwiowymi. Schemat okablowania po prostu pokazuje, że głośnik wysokotonowy jest elektrycznie połączony równolegle z głośnikiem drzwiowym (gdzieś za deską rozdzielczą) przed wejściem przewodu do drzwi. Ale gdzie dokładnie rozdziela się okablowanie?

Mogę musieć wyjąć jednostkę główną "NAV" i wpiąć zwrotnicę we wtyczkę audio (M107) jednostki NAV za deską rozdzielczą. Następnie użyj istniejącego okablowania od zwrotnicy do głośnika drzwiowego. Odłącz istniejące okablowanie przy głośniku wysokotonowym (zakończ je ostrożnie, aby uniknąć zwarć) i dodaj oddzielny przewód od zwrotnicy do głośnika wysokotonowego słupka A.

C'est la vie de Juke!

Do informacji - informacje o złączach za jednostką główną audio:

(Premium Audio) Jednostka sterująca NAVI = Złącze M107 [zaciski 1-20]
(Standard) Jednostka audio = Złącze M91 [zaciski 1-19]

Zacisk 2 = Przedni lewy głośnik (+) kolor W
Zacisk 3 = Przedni lewy głośnik (-) kolor GR
Zacisk 11 = Przedni prawy głośnik (+) kolor G
Zacisk 12 = Przedni prawy głośnik (-) kolor R

ZASTRZEŻENIE:
Powyższe informacje dotyczące okablowania pochodzą z instrukcji serwisowej Juke z 2013 roku.
Nie zweryfikowałem jeszcze osobiście powyższych lokalizacji zacisków przewodów głośnikowych za jednostką główną audio.
Działasz na własne ryzyko!
 
Jak są okablowane fabryczne głośniki wysokotonowe? Czy jest zwrotnica? Czy przewody przy głośnikach w drzwiach przenoszą pełne pasmo czy dolnoprzepustowe?

Wysłane z AutoGuide.com Free App
Moim zdaniem w głośniku wysokotonowym jest kondensator, który filtruje niskie częstotliwości, tak zrobił Nissan w moim Altima z 2013 roku. Właściwie był częścią głośnika i znajdował się między wtyczką wiązki przewodów a cewką głośnika. Myślę, że to dość normalna praktyka w głośnikach o niskiej i średniej jakości, zwykle nie widać zewnętrznych zwrotnic, dopóki nie przejdzie się na wysokiej klasy oddzielne głośniki z rynku wtórnego.
 
Cześć wszystkim,
Mam poważny konflikt okablowania z jednostką centralną Android 4.4, którą próbuję zainstalować w moim Juke ST z 2014 roku.
Okablowanie wydaje się bardzo różne od wszystkiego, co widziałem do tej pory na tym forum. Szukałem również w Internecie adaptera pasującego do złącza ISO nowej jednostki centralnej, ale bezskutecznie. Istnieją 2 złącza;
Białe, 20-pinowe złącze;
Brązowy, Brązowy (jaśniejszy), Zielony, Zielony (jaśniejszy), Czerwony, Różowy, Żółty x2, Fioletowy x 2, Biały, Biały (z szarą kropką), Turkusowy, Niebieski, Jasnoniebieski, Czarny.
Białe, 12-pinowe złącze;
Czarny x 3, Czerwony, Zielony.
Czy jest tu ktoś z lepszym pomysłem, co gdzie pasuje? Muszę jeszcze zbadać, jak zamierzam podłączyć elementy sterowania kierownicy, ponieważ jestem pewien, że one również się zmieniły.
 
Piny 6, 15 i 16 20-pinowego złącza to elementy sterowania po lewej stronie kierownicy. Wymagany jest interfejs między tymi pinami a radiem z rynku wtórnego. Używam Kenwood Dnn992 z interfejsem Idatalink Maestro RR, aby zapewnić zarówno elementy sterowania kierownicą, jak i wskaźniki ze złączy OBD2 6 i 14. Istnieje również interfejs kierownicy PAC SW1-RC (tańszy), który współpracuje z większością radiów z rynku wtórnego.

Nadal pracuję nad trzema nierozwiązanymi problemami. Kupiłem radio, idatalinkMaestro RR i okablowanie interfejsu od Crutchfield. Nie ma kabli interfejsu do podłączenia subwoofera, tylnej kamery ani fabrycznego mikrofonu do jednostki centralnej Kenwood. Crutchfield informuje, że straciłbym te funkcje fabryczne. Nie zgadzam się. Ich odpowiedź opiera się na braku kabli interfejsu, których ich dostawca nie produkuje. Zrobię to sam w ciągu najbliższych kilku tygodni.
 
Image
Image
Image
Cześć wszystkim. Planuję umieścić moją jednostkę OEM Juke z 2011 roku w moim Mazda Miata z 1991 roku. Kupiłem wtyczki, aby przejść z Juke do Miata. Dopasowałem przewody na wtyczkach i działa dobrze.

Pytanie: Czy ktoś wie, jak podłączyć wtyczkę Aux 3,5 z tyłu, abym mógł odtwarzać iPoda, odtwarzacz MP3, telefon itp...???

Teraz wiem, jakiej części potrzebuję - ale mam prawdziwe problemy ze znalezieniem tej części. Załączony obrazek. 24039-BH00A 8-pinowe żeńskie wtyczki. Jeden koniec mocuje się z tyłu jednostki Juke [małe szare złącze po prawej stronie na dole], drugi koniec mocuje się do wtyczki AUX/USB w desce rozdzielczej. Pomocy!!!! Jeśli ktoś zna źródło zakupu do wysyłki do USA...... proszę dać mi znać.

Dzięki, Carol
 

Attachments

To doskonałe pytanie. Ponieważ nie mogę się oprzeć modyfikacjom, musiałem kupić nowe głośniki do systemu dźwiękowego "Premium" w moim "SL".

Zgodnie ze schematem okablowania w instrukcji serwisowej z 2013 roku, nie ma żadnych wskazówek dotyczących zwrotnicy między głośnikiem wysokotonowym słupka A a głośnikiem średnio-niskotonowym w drzwiach. Są one połączone równolegle z pojedynczego źródła. Nie widziałem żadnej zwrotnicy przy głośniku w drzwiach, kiedy niedawno zajrzałem tam w celu dopasowania. Nie przypominam sobie również, żebym widział zwrotnicę przy głośniku wysokotonowym, gdy zdejmowałem osłonę słupka A podczas niezwiązanego z tym projektu.

Kupiłem oddzielne głośniki średnio-niskotonowe i wysokotonowe firmy DLS na przód. Zwrotnica jest dość duża i tu jest problem! Muszę oddzielić okablowanie między głośnikami wysokotonowymi a głośnikami w drzwiach. Schemat okablowania po prostu pokazuje, że głośnik wysokotonowy jest elektrycznie połączony równolegle z głośnikiem w drzwiach (gdzieś za deską rozdzielczą) przed wejściem przewodu do drzwi. Ale gdzie dokładnie rozdziela się okablowanie?

Być może będę musiał wyjąć jednostkę centralną "NAV" i wpiąć zwrotnicę we wtyczkę audio (M107) jednostki NAV za deską rozdzielczą. Następnie użyć istniejącego okablowania od zwrotnicy do głośnika w drzwiach. Odłączyć istniejące okablowanie przy głośniku wysokotonowym (zakończyć je ostrożnie, aby uniknąć zwarć) i dodać oddzielny przewód od zwrotnicy do głośnika wysokotonowego słupka A.

C'est la vie de Juke!

FYI - informacje o złączach za jednostką centralną audio:

(Premium Audio) NAVI Control Unit = Złącze M107 [zaciski 1-20]
(Standard) Audio Unit = Złącze M91 [zaciski 1-19]

Zacisk 2 = Głośnik przedni lewy (+) kolor W
Zacisk 3 = Głośnik przedni lewy (-) kolor GR
Zacisk 11 = Głośnik przedni prawy (+) kolor G
Zacisk 12 = Głośnik przedni prawy (-) kolor R

ZASTRZEŻENIE:
Powyższe informacje dotyczące okablowania pochodzą z instrukcji serwisowej Juke z 2013 roku.
Nie zweryfikowałem jeszcze osobiście powyższych lokalizacji zacisków przewodów głośnikowych za jednostką centralną audio.
Działasz na własne ryzyko!
Czy znalazłeś punkt w fabrycznym wiązce przewodów za deską rozdzielczą, w którym rozdziela się ona z HU do fabrycznego głośnika wysokotonowego i fabrycznego 6,5?

*Uwaga: w tym miejscu należy zamontować zwrotnicę aftermarketową lub poprowadzić nowy przewód, co jest problemem dla nowych komponentów.*
 
Czy znalazłeś punkt w wiązce fabrycznej za deską rozdzielczą, w którym rozdziela się z HU do fabrycznego tweetera i fabrycznego 6.5?

*Uwaga: trzeba zamontować zwrotnicę aftermarket w tym punkcie lub poprowadzić nowy przewód, co jest udręką dla nowych komponentów.*
Przysięgam, że głośniki wysokotonowe rozgałęziały się od 6,5 z drzwi, a następnie do słupków A. Minęło tak dużo czasu, że nie do końca pamiętam okablowanie oem.
Kiedy miałem zwrotnice pasywne. Zostały zamontowane w obszarze paneli bocznych i wszystkie nowe przewody zostały poprowadzone do przodu. Jakkolwiek bolesne może się to wydawać, jest to łatwiejsze niż śledzenie przewodów przed ramą drzwi, dodawanie luzu i wstawianie. I tak musiałbyś poprowadzić nowe przewody do głośników wysokotonowych.... Chyba że umieścisz zwrotnice w drzwiach, co jest niedopuszczalne.
 
21 - 40 of 62 Posts