Nissan Juke : Juke Forums banner
41 - 58 of 62 Posts
Hallo. Ik heb een groot probleem met de bedrading die schijnbaar anders is voor mijn 2011 SL AWD met navigatie dan wat er in de eerste post wordt vermeld. Voorlopig hoop ik de fabriekssubwoofer aan te sluiten om verbinding te maken met de aftermarket head unit. Ideeën over welke draden ik moet aftappen? Ik kan de witte en zwarte subwoofersnoeren niet vinden op de kabelboom.

Ik heb het oude bedradingsschema bewerkt om te gebruiken met Jukes na de facelift. De info is afkomstig uit het Factory Service Manual. Er zijn een aantal duidelijke wijzigingen waar u rekening mee moet houden. View attachment 186654 De
Ik heb een AndroiAuto-hoofdeenheid en achteruitrijcamera geïnstalleerd en wou dat ik uw schema had! Het lijkt te passen bij mijn 2014 Juke Base. Het enige dat nog steeds een probleem is, is de bediening op het stuurwiel. Ik heb ze allemaal aan het werk gekregen, BEHALVE de opneem-/ophangknop van de telefoon. Ze lijken alleen naar de bluetooth-modulebox te gaan en ik kan het bedradingsschema daarvoor niet vinden.

Ik heb mijn vrouw een Juke S gegeven en de Android-radio gekocht. Werkt goed, maar zoals je misschien weet, heeft het S-model geen achteruitrijcamera. Dus ik heb er een geïnstalleerd, maar met deze Android-radio lijkt het erop dat ik de camera niet kan gebruiken, tenzij ik het achteruitsignaal aansluit. Je kunt het achteruitsignaal ook niet de hele tijd aan laten staan, anders blijft het permanent in de cameraview staan en kun je er niet meer uit. Dus ik moet een gemakkelijke manier vinden om die signaaldraad aan te sluiten op mijn achteruitrijlicht+-draad. Ideeën, behalve het trekken van een draad helemaal terug naar de achteruitrijlichten?

Veel van de fabrieksbedrading wordt vroeg in de fabriek gedaan, zonder rekening te houden met het uitrustingsniveau dat uiteindelijk zal worden gebouwd. In dit geval zegt u dat u pin #25 al hebt aangesloten op het Android-reversesignaal en dat het niet functioneert? Verwacht de Android een + positief signaal? U kunt ook een multimeter gebruiken om #25 te testen om de aanwezigheid van het signaal te verifiëren.

Sorry als het al gepost is en ik je verveel, maar ik dacht waarom niet.

Image

Je kunt klikken en vergroten. Ik hoop dat het tenminste één Juker helpt.

Een beetje meer info hieronder. Sorry dat het in stukken is. Te lui om het allemaal te typen en de technische info houdt niet van copy/paste/opslaan-acties.

Image

Dit diagram is alleen van toepassing op de jaren 11-14, de modellen van 15+ hebben een aantal draden omgewisseld, zoals de extra audio-aansluiting, de USB-poort, de video-ingang, enz. Als iemand geïnteresseerd is, zal ik er nog een maken voor de modellen van 15+.

Ik heb moeite gehad om goede informatie over bedradingsschema's te vinden op basis van het AV-systeem van de Juke. Informatie over het behouden van de USB-poort, de extra poort, de fabriekssubwoofer en de functionaliteit van de achteruitrijcamera is moeilijk te vinden in een betrouwbare vorm. Ik heb de servicehandleiding opgegraven en mijn eigen installatie gedaan met behulp van de AV-bedradingsinformatie en vond dat deze volledig accuraat was voor mijn 2013 SV met rockford audio.

Ik heb een eenvoudig diagram gemaakt met alle relevante informatie die nodig is om al deze functies te behouden bij het installeren van een aftermarket stereosysteem of het wijzigen van uw huidige installatie.

Interessante opmerkingen:

De achteruitrijcamera vereist 6v stroom in plaats van 12v, ik las een Facebook-bericht in een juke-groep dat een man 12v in de camera + stroomdraad had aangesloten en geen probleem had, maar ik zou dit niet aanraden en een kleine en goedkope DC DC buck converter gebruiken om naar 6v te gaan voor de achteruitrijcamera-stroomaansluiting.

Baseline- en Rockford Fosgate-modellen zijn beide head-unit versterkt, niet extern versterkt, dus de deur- en tweeter-luidsprekerbedradingsaansluitingen zijn hetzelfde. Tweeters zijn parallel bedraad met de voorluidsprekers met ingebouwd crossoverfilter. De fabriekssubwoofer heeft zijn eigen versterker die kan worden gevoed met een low-level RCA-signaal van een aftermarket head unit met volledige behouden functie.

Stuurwielbedieningsknoppen werken allemaal via de drie verschillende stuurwieldraadklemmen, anderen hebben beweerd dat de bluetooth-module achter het dashboardkastje moet worden aangeboord om de bluetooth-bedieningsknoppen te behouden; dat is onnodig.
Kan iemand mij het bedradingsschema voor 2015 juke s sturen? E-mail jessy.carpenter05@gmail.com

Ik heb een AndroiAuto-hoofdeenheid en een achteruitrijcamera geïnstalleerd en wou dat ik jouw schema had! Het lijkt te passen bij mijn 2014 Juke Base. Het enige dat nog een probleem is, is de bediening op het stuur. Ik heb ze allemaal aan de praat gekregen, BEHALVE de telefoon opneem/ophang knoppen. Ze lijken alleen naar de bluetooth module box te gaan en ik kan het bedradingsschema er niet van vinden.
Graag gedaan. Nog geen foto's, ik zal ze updaten zodra ze beschikbaar zijn.
Deze info kan veranderen afhankelijk van of je de Intelligent key hebt (ik denk dat de meeste dat wel hebben). Voordat je bovenstaande info gebruikt en mij de schuld geeft van iets, dit is technische info die voor mij beschikbaar is van Directed Electronics, als je iets niet zeker weet, stuur me dan een PM en ik zal controleren op updates/notities.

;)

Zie bijgevoegd document in de eerste post.
Ik heb de bedrading van 2015 nodig

Sorry als het al is gepost en ik je verveel, maar ik dacht waarom niet.

Image

Je kunt klikken en vergroten. Ik hoop dat het tenminste één Juker helpt.

Een beetje meer info hieronder. Sorry, het is afgehakt. Te lui om het allemaal te typen en de technische info houdt niet van kopiëren/plakken/opslaan-acties.

Image

Dit diagram is alleen van toepassing op de jaren 11-14, de 15+ modellen hebben een aantal draden omgezet, zoals de extra audio-aansluiting, USB-poort, video-ingang, enz. Als iemand geïnteresseerd is, zal ik er nog een maken voor de 15+ modellen.

Ik heb er moeite mee gehad om goede informatie over bedradingsschema's te vinden op basis van het AV-systeem van de Juke. Informatie over het behouden van de USB-poort, de extra poort, de fabriekssubwoofer en de functionaliteit van de achteruitrijcamera is moeilijk te vinden in een betrouwbare vorm. Ik heb de servicemanual opgegraven en mijn eigen installatie gedaan met behulp van de AV-bedradingsinformatie en vond dat deze volledig correct was voor mijn 2013 SV met rockford audio.

Ik heb een eenvoudig diagram gemaakt met alle relevante informatie die nodig is om al deze functies te behouden met een aftermarket stereo-installatie of om uw huidige installatie aan te passen.

Interessante opmerkingen:

De achteruitrijcamera vereist 6v stroom in plaats van 12v, ik las een facebook-bericht in een juke-groep dat een man 12v in de camera + stroomdraad had aangesloten en geen probleem had, maar ik zou dit niet aanraden en een kleine en goedkope DC DC buck converter gebruiken om naar 6v te gaan voor de achteruitrijcamera-stroomaansluiting.

Baseline- en Rockford Fosgate-modellen zijn beide head-unit versterkt, niet extern versterkt, dus de draadaansluitingen van de deur- en tweeterluidsprekers zijn hetzelfde. Tweeters zijn parallel bedraad met de voorluidsprekers met een ingebouwd crossoverfilter. De fabriekssubwoofer heeft zijn eigen versterker die kan worden gevoed met een low-level RCA-signaal van een aftermarket head unit met volledige behouden functie.

Stuurwielbedieningsknoppen functioneren allemaal via de drie verschillende stuurwieldraadklemmen, anderen hebben beweerd dat de bluetooth-module achter het dashboardkastje moet worden aangetapt om de bluetooth-bedieningsknoppen te behouden; dat is onnodig.
Je zei in je originele post
"Dit diagram is alleen van toepassing op de jaren 11-14, de 15+ modellen hebben een aantal draden omgezet, zoals de extra audio-aansluiting, USB-poort, video-ingang, enz. Als iemand geïnteresseerd is, zal ik er nog een maken voor de 15+ modellen." Kun je uiteindelijk helpen met info over een 2016 Nissan Juke N-Connect?

41 - 58 of 62 Posts