Sorry als het al gepost is en ik je verveel, maar ik dacht waarom niet.
Je kunt klikken en vergroten. Ik hoop dat het tenminste één Juker helpt.
Een beetje meer info hieronder. Sorry dat het in stukken is. Te lui om het allemaal te typen en de technische info houdt niet van kopiëren/plakken/opslaan-acties.



Dit diagram is alleen van toepassing op de jaren 11-14, de 15+ modellen hebben een aantal draden verwisseld, zoals de extra audio-aansluiting, USB-poort, video-ingang, enz. Als iemand geïnteresseerd is, zal ik er nog een maken voor de 15+ modellen.
Ik heb moeite gehad om goede informatie over bedradingsschema's te vinden op basis van het AV-systeem van de Juke. Informatie over het behouden van de USB-poort, de extra poort, de fabriekssubwoofer en de functionaliteit van de achteruitrijcamera is moeilijk te vinden in een betrouwbare vorm. Ik heb de servicemanual opgegraven en mijn eigen installatie gedaan met behulp van de AV-bedradingsinformatie en vond dat deze volledig accuraat was voor mijn 2013 SV met rockford audio.
Ik heb een eenvoudig diagram gemaakt met alle relevante informatie die nodig is om al deze functies te behouden met een aftermarket stereo-installatie of om uw huidige installatie aan te passen.
Interessante opmerkingen:
De achteruitrijcamera vereist 6v stroom in plaats van 12v, ik las een facebook-bericht in een juke-groep dat een man 12v in de camera + stroomdraad had aangesloten en geen probleem had, maar ik zou dit niet aanraden en een kleine en goedkope DC DC buck converter gebruiken om naar 6v te gaan voor de achteruitrijcamera-stroomaansluiting.
Baseline- en Rockford Fosgate-modellen zijn beide head-unit versterkt, niet extern versterkt, dus de deur- en tweeter-luidsprekeraansluitingen zijn hetzelfde. Tweeters zijn parallel bedraad met de voorluidsprekers met een ingebouwd crossoverfilter. De fabriekssubwoofer heeft zijn eigen versterker die kan worden gevoed met een low-level RCA-signaal van een aftermarket head unit met volledige behouden functie.
Stuurbedieningsknoppen werken allemaal via de drie verschillende stuurwieldraadklemmen, anderen hebben beweerd dat de bluetooth-module achter het dashboardkastje moet worden aangetapt om de bluetooth-bedieningsknoppen te behouden; dat is onnodig.

Je kunt klikken en vergroten. Ik hoop dat het tenminste één Juker helpt.
Een beetje meer info hieronder. Sorry dat het in stukken is. Te lui om het allemaal te typen en de technische info houdt niet van kopiëren/plakken/opslaan-acties.




Dit diagram is alleen van toepassing op de jaren 11-14, de 15+ modellen hebben een aantal draden verwisseld, zoals de extra audio-aansluiting, USB-poort, video-ingang, enz. Als iemand geïnteresseerd is, zal ik er nog een maken voor de 15+ modellen.
Ik heb moeite gehad om goede informatie over bedradingsschema's te vinden op basis van het AV-systeem van de Juke. Informatie over het behouden van de USB-poort, de extra poort, de fabriekssubwoofer en de functionaliteit van de achteruitrijcamera is moeilijk te vinden in een betrouwbare vorm. Ik heb de servicemanual opgegraven en mijn eigen installatie gedaan met behulp van de AV-bedradingsinformatie en vond dat deze volledig accuraat was voor mijn 2013 SV met rockford audio.
Ik heb een eenvoudig diagram gemaakt met alle relevante informatie die nodig is om al deze functies te behouden met een aftermarket stereo-installatie of om uw huidige installatie aan te passen.
Interessante opmerkingen:
De achteruitrijcamera vereist 6v stroom in plaats van 12v, ik las een facebook-bericht in een juke-groep dat een man 12v in de camera + stroomdraad had aangesloten en geen probleem had, maar ik zou dit niet aanraden en een kleine en goedkope DC DC buck converter gebruiken om naar 6v te gaan voor de achteruitrijcamera-stroomaansluiting.
Baseline- en Rockford Fosgate-modellen zijn beide head-unit versterkt, niet extern versterkt, dus de deur- en tweeter-luidsprekeraansluitingen zijn hetzelfde. Tweeters zijn parallel bedraad met de voorluidsprekers met een ingebouwd crossoverfilter. De fabriekssubwoofer heeft zijn eigen versterker die kan worden gevoed met een low-level RCA-signaal van een aftermarket head unit met volledige behouden functie.
Stuurbedieningsknoppen werken allemaal via de drie verschillende stuurwieldraadklemmen, anderen hebben beweerd dat de bluetooth-module achter het dashboardkastje moet worden aangetapt om de bluetooth-bedieningsknoppen te behouden; dat is onnodig.