Nissan Juke : Juke Forums banner

Miganie światła w samochodzie na desce rozdzielczej???

1 reading
135K views 51 replies 30 participants last post by  davidbf0308  
#1 · (Edited by Moderator)
Cześć wszystkim, mam dziwny problem z Juke'iem mojego partnera. Nagle, po odebraniu samochodu z serwisu w Nissanie, zielona kontrolka Auto miga ciągle na desce rozdzielczej i nie mam pojęcia dlaczego. Zadzwoniłem do Nissana i chcą 90 funtów za godzinę za diagnozę, ale zauważyłem, że funkcja start-stop przestała działać, więc zakładam, że ma to z tym coś wspólnego.

Czytałem wiele rzeczy w Internecie i głównie wskazują one na problem z akumulatorem, więc zrobiłem kilka testów i napięcie wydaje się być w porządku (jeśli ma być takie samo jak w normalnych samochodach) 12-13 gdy jest wyłączony i 14,57 i około tego, gdy samochód pracuje.

Czy te akumulatory potrzebują więcej napięcia niż jego i jakie powinno być? Czy jest coś jeszcze, co mogłoby powodować ciągłe miganie tej kontrolki?

Dzięki, Carl
P.S. to jest Juke z 2016 roku
 
#3 · (Edited by Moderator)
Czy dealer odłączył kabel uziemiający od akumulatora podczas serwisowania Twojego juke? Może znowu go odłącz i spróbuj zresetować wszystko.
Cześć, dzięki za odpowiedź, nie mam pojęcia, co by to dało i czy jest to tak proste jak pozostawienie podłączonego zacisku dodatniego akumulatora, odkręcenie uziemienia i odłączenie go, a następnie ponowne podłączenie po około 10 sekundach?

Dzięki

Carl
 
#5 ·
Tak, odłącz kabel uziemiający od akumulatora. Naciśnij kilka razy pedał hamulca, aby rozładować całą energię zgromadzoną w ECM. Następnie podłącz ponownie kabel uziemiający.
Cześć, bardzo dziękuję za to, zrobię to jutro lub w sobotę i dam znać.

Zatem, o ile nie odłączę przewodu pod napięciem, nie stracę żadnych ustawień ani nie będę musiał zlecać głównemu dealerowi ponownego programowania?

Jeszcze raz dziękuję za pomoc
 
#6 ·
Może być konieczne zresetowanie czasu/zegara w radiu, ale nie, dealer nie będzie musiał niczego przeprogramowywać. I nie ma znaczenia, który kabel odłączysz od akumulatora, ale łatwiej/lepiej jest odłączyć kabel uziemiający.
 
#7 ·
Możesz potrzebować zresetować czas/zegar w radiu, ale nie, dealer nie będzie musiał niczego przeprogramowywać. I nie ma znaczenia, który kabel odłączysz od akumulatora, ale łatwiej/lepiej jest odłączyć kabel uziemiający.
Dzięki, spróbowałem, ale nadal się dzieje, automatyczne miganie światła i funkcja stop-start nie działają :-(

Tak, odłącz kabel uziemiający od akumulatora. Kilka razy naciśnij pedał hamulca, aby rozładować energię zgromadzoną w ECM. Następnie podłącz ponownie kabel uziemiający.
Dzięki za pomysł kolego, niestety problem nadal występuje, automatyczny stop-start nie działa, a automatyczne zielone światło nadal miga :-(

Jakieś inne pomysły lub czy ktoś może potwierdzić odczyty swoich akumulatorów, gdy samochód jest włączony i wyłączony, aby potwierdzić, że mój akumulator się nie wyczerpuje i jest tego przyczyną? ?
 
#8 ·
Co masz na myśli mówiąc „automatyczne światło”? Jedynym zielonym światłem, które mi przychodzi do głowy, jest mały symbol klucza i zwykle oznacza to, że pilot ma słabą lub rozładowaną baterię, co również wyjaśniałoby, dlaczego przycisk uruchamiania nie działa. Zrób zdjęcie lub nagraj film i opublikuj go tutaj. Po prostu zgadujemy na podstawie informacji, które próbowałeś nam przekazać. Powtarzanie „to nie działa” nie pomaga.
 
  • Like
Reactions: Ausjuk33
#9 ·
Co masz na myśli mówiąc "auto light"? Jedynym zielonym światłem, które miga, o którym myślę, jest mały symbol klucza i to zwykle oznacza, że ​​brelok ma słabą lub rozładowaną baterię, co również wyjaśniałoby, dlaczego przycisk uruchamiania nie działa. Zrób zdjęcie lub nagraj film i opublikuj go tutaj. Po prostu zgadujemy na podstawie informacji, które nam przekazałeś. Powtarzanie "to nie działa" nie pomaga.
Ten, właśnie zaczął migać losowo i stop-start nie działa teraz. Baterie w pilocie to inne światło, które miałem wcześniej i naprawiłem, ale tutaj mogę znaleźć tylko radę, aby wymienić baterię, ale chciałbym to potwierdzić przed zakupem, jeśli mogę
 

Attachments

#10 ·
Mam nadzieję, że ten obraz wystarczy (w razie potrzeby mogę to nagrać), ale dosłownie tylko miga, wszystko inne w samochodzie jest w porządku, poza tym, że funkcja start-stop nie działa i to światło miga, więc zakładam, że są to powiązane problemy. Czy nikt inny tutaj jeszcze nie widział ani nie miał tego problemu? To samochód z rejestracją z 2016 roku z przebiegiem 28 tys. mil, więc spodziewałbym się, że akumulator (jeśli to problem) wytrzyma dłużej.
 
#45 ·
Mam nadzieję, że ten obraz wystarczy (w razie potrzeby mogę to nagrać), ale dosłownie tylko miga, wszystko inne w samochodzie jest w porządku, poza tym, że funkcja start-stop nie działa i to światło miga, więc zakładam, że są to powiązane problemy. Czy nikt inny tutaj jeszcze nie widział ani nie miał tego problemu, to samochód z rejestracją z 2016 roku z przebiegiem 28 tys. mil, więc spodziewałbym się, że bateria (jeśli to problem) wytrzyma dłużej.
Ja też. To się dzieje ze mną. Czy w końcu to rozwiązałeś?
 
#14 ·
W żadnej z instrukcji obsługi Juke'a nie ma odniesienia do tego światła. Wyszukiwanie w Google dało jeden obraz w innym forum, dotyczący innego światła. Ale jego pojazd MIAŁ ten wskaźnik. Jego model był brytyjskim modelem diesla. Jaki jest dokładny model i lokalizacja twojego Juke'a z 2016 roku?
Cześć, tak, jestem w Wielkiej Brytanii i jest to 1.2 turbo Tekna (samochód benzynowy). Też miałem problem ze znalezieniem czegoś na ten temat i nic w instrukcjach, spróbuję z moim obd2 i jeśli nie uda się go wyłączyć i zresetować, wezmę akumulator i zobaczę. Jeśli to naprawi problem, dam znać, aby pomóc każdemu, kto w przyszłości stanie w obliczu tego samego problemu. Dzięki
 
#15 ·
Dzięki i tak, jestem w UK, zobaczę, czy to są linki, które znalazłem wcześniej, wydaje się, że nasz przyszedł z wadliwą baterią lub czymś takim, ponieważ jest to tak rzadki i nieznany problem?

Dam wam wszystkim znać wynik montażu nowej baterii, kiedy jedną załatwimy

Dzięki
 
#16 ·
Mam dokładnie ten sam problem z moim. Doszedłem do tego samego wniosku co Ty - problem z akumulatorem.

Po tym, jak mrugał, zostawiłem samochód zaparkowany na tydzień lub dwa i akumulator był całkowicie rozładowany. Uruchomiłem akumulator za pomocą kabli rozruchowych i to rozwiązało problem. Brak automatycznego migania i samochód uruchamiał się bez problemu. Aż do tygodnia później....

Automatyczne światło zaczęło ponownie migać. Zarezerwowałem wizytę u mechanika, który przetestował alternator i akumulator, i oba były w porządku. Ale zdecydowałem się po prostu przejść do wymiany akumulatora, biorąc pod uwagę to, co doradzono mi gdzie indziej (że było wiele takich problemów i akumulator trzeba było wymienić).

Wymieniłem akumulator, a mimo to światło nadal miga.

Czy znalazłeś rozwiązanie?
 
#17 ·
Mam dokładnie ten sam problem z moim. Doszedłem do tego samego wniosku co ty - problem z akumulatorem.

Po tym, jak migał, zostawiłem samochód zaparkowany na tydzień lub dwa, a akumulator był całkowicie rozładowany. Uruchomiłem akumulator za pomocą kabli rozruchowych i to rozwiązało problem. Brak automatycznego migania, a samochód uruchamiał się bez problemu. Aż tydzień później....

Automatyczne światło zaczęło ponownie migać. Zarezerwowałem wizytę u mechanika, który przetestował alternator i akumulator, i oba były w porządku. Ale zdecydowałem się po prostu przejść do wymiany akumulatora, biorąc pod uwagę to, co doradzono mi gdzie indziej (że było wiele takich problemów i akumulator trzeba było wymienić).

Wymieniłem akumulator, a mimo to światło nadal miga.

Czy znalazłeś rozwiązanie?
Mam ten sam problem. Czy doszedłeś do sedna sprawy?
 
#19 ·
Mam ten sam problem! W Wielkiej Brytanii, 1.2 Benzyna 16 tablica bez start/stop i automatyczna zielona lampka miga.

Mam nadzieję, że ktoś ma odpowiedź!!! ?
UK Juke ma problemy z rozładowywaniem się akumulatora OEM. To problem produkcyjny/wada.

Możesz spróbować włożyć nowy akumulator, jeśli chcesz spróbować sam to naprawić.
 
#21 ·
Pomocy!
Mam Juke 1.2 DiG. Ma przejechane zaledwie 27 500 mil. W ten weekend zaczęła migać kontrolka automatycznego start/stop. 3 tygodnie temu był serwisowany i miał przegląd techniczny. Czy ktoś znalazł sposób na rozwiązanie tego problemu? Dzięki.
 
#24 ·
Cześć wszystkim, mam dziwny problem z Juke'iem mojej partnerki. Nagle, po odebraniu samochodu z serwisu w Nissanie, zielona kontrolka Auto miga nieustannie na desce rozdzielczej i nie mam pojęcia dlaczego. Zadzwoniłem do Nissana i chcą 90 funtów za godzinę za diagnozę, ale zauważyłem, że funkcja start-stop przestała działać, więc zakładam, że ma to z tym coś wspólnego.

Przeczytałem wiele rzeczy w Internecie i głównie wskazują one na problem z akumulatorem, więc zrobiłem kilka testów i napięcie wydaje się być w porządku (jeśli ma być takie samo jak w normalnych samochodach) 12-13 po wyłączeniu i 14,57 i około tego, gdy samochód jest uruchomiony.

Czy te akumulatory potrzebują więcej napięcia niż jego i jakie powinno być, a także czy jest coś innego, co mogłoby powodować ciągłe miganie tej kontrolki?

Dzięki Carl
P.S. to Juke z 2016 roku
Juke mojej żony miał ten sam problem. Kiedy kupiłem akumulator, który jest wystarczająco mocny, aby poradzić sobie z technologią start-stop, problem zniknął. Mam nadzieję, że to pomoże.
 
#32 ·
w moim doświadczeniu to była bateria w moim kluczyku
Cześć, mam też migające światło 2 tygodnie temu w moim 64 Juke. Otrzymałem dziś reset kodów z eBay i działa idealnie za 20 funtów. Zresetował światło i teraz jest wyłączone. Dobra inwestycja na wypadek, gdy dostaniesz światło bez konieczności płacenia fortuny w warsztacie tylko po to, aby odczytać swój samochód. Zobacz link poniżej, jeśli chcesz kupić jeden.
LAUNCH Car Fault Code Reader Engine Diagnostic Scanner Reset Tool OBD2 CAN EOBD 655421694170 | eBay
Ok, więc światło gaśnie, ale czy działa funkcja start-stop silnika?
 
#29 ·
Czy ktoś dokładnie przeczytał instrukcję obsługi swojego właściciela na ten temat? Po prostu jestem ciekaw, ponieważ niedawno jechałem Subaru Forester z automatycznym start/stop, a wyświetlacz w zestawie wskaźników pokazuje, że ma przez niego linię po uruchomieniu, ale gdy silnik osiągnie temperaturę roboczą, grafika zmienia się na normalne kółko A dla automatycznego startu/stop. Zastanawiam się tylko, czy miganie wskazuje, że funkcja jest włączona, ale jeszcze nie AKTYWNA z powodu rozgrzewania silnika. Czy światło przestaje migać po kilku minutach jazdy i osiągnięciu temperatury roboczej?
 
#31 ·
Cześć, mam również migające światło 2 tygodnie temu w moim 64 Juke. Otrzymałem dziś reset kodów z eBay i działa idealnie za 20 funtów. Zresetował światło i teraz jest wyłączone. Dobra inwestycja na wypadek, gdy dostaniesz światło bez konieczności płacenia fortuny w warsztacie tylko po to, by odczytać swój samochód. Zobacz link poniżej, jeśli jesteś zainteresowany kupnem. LAUNCH Car Fault Code Reader Engine Diagnostic Scanner Reset Tool OBD2 CAN EOBD 655421694170 | eBay
 
#38 ·
Cześć wszystkim, dwa tygodnie temu w moim Juke 64 też migała kontrolka. Dziś otrzymałem reset kodów z eBay i działa idealnie za 20 funtów. Zresetował kontrolkę i teraz jest wyłączona. Dobra inwestycja na wypadek, gdyby zapaliła się kontrolka, bez konieczności płacenia fortuny w warsztacie tylko po to, by odczytać Twój samochód. Zobacz link poniżej, jeśli jesteś zainteresowany kupnem.
LAUNCH Car Fault Code Reader Engine Diagnostic Scanner Reset Tool OBD2 CAN EOBD 655421694170 | eBay
Cześć, więc kody, które otrzymałeś z eBay, są różne dla każdego juke'a, czy możesz je teraz udostępnić na forum? Dzięki
 
#34 ·
Cześć, nie, funkcja automatycznego zatrzymywania/uruchamiania będzie działać jak należy. Działa tylko wtedy, gdy naciśniesz przycisk automatycznego zatrzymywania/uruchamiania po uruchomieniu samochodu. Kiedy miałem migające światło, funkcja automatycznego zatrzymywania/uruchamiania nie działała. Po zresetowaniu migającego światła funkcja automatycznego zatrzymywania/uruchamiania znów działała, gdy kilka razy zatrzymałem się na światłach.
 
#36 ·
Witajcie, mam dziwny problem z Juke'em mojej partnerki. Nagle, po odebraniu samochodu z serwisu w Nissanie, zielona kontrolka Auto miga nieustannie na desce rozdzielczej i nie mam pojęcia dlaczego. Zadzwoniłem do Nissana i chcą 90 funtów za godzinę za diagnozę, ale zauważyłem, że funkcja start-stop przestała działać, więc zakładam, że ma to z tym coś wspólnego.

Przeczytałem wiele rzeczy w Internecie i głównie wskazują one na problem z akumulatorem, więc zrobiłem kilka testów i napięcie wydaje się być w porządku (jeśli ma być takie samo jak w normalnych samochodach) 12-13 gdy jest wyłączony i 14,57 i około tego, gdy samochód jest uruchomiony.

Czy te akumulatory potrzebują więcej napięcia niż jego i jakie powinno być, a także czy jest coś jeszcze, co mogłoby powodować ciągłe miganie tej kontrolki?

Dzięki Carl
P.S. to Juke z 2016 roku
Cześć, jak się masz? Bo ja też mam ten sam problem... mój zaczął migać kilka dni temu?
Dziękuję
 
#37 ·
Jestem pewien, że jeśli znajdziesz dedykowane forum w Wielkiej Brytanii lub Europie albo spróbujesz strony na Facebooku. Ktoś doszedł do sedna sprawy. To zbyt powszechne.
 
#40 · (Edited)
Miałem ten problem po staniu w kolejce po benzynę przez dwie godziny, a system start/stop, radio i światła rozładowały akumulator. Przetestowałem akumulator i alternator, wszystko w porządku w moim 67 plate 1.6 DIG Tekna
Wydaje mi się, że gdy kontrolka zaczyna migać z powodu niskiego stanu naładowania akumulatora, nie można jej wyłączyć nawet po wymianie akumulatora lub gdy akumulator jest w porządku i sam się ładuje, a można ją zresetować tylko przez Nissana. Rozwiązałem ten problem, kupując skaner OB2/Creader na eBay za 15 funtów. Podczas skanowania nie znaleziono żadnych kodów błędów DTC, ale i tak uruchomiłem proces czyszczenia kodów i kontrolka zgasła, a system start/stop działa ponownie. Taniej niż zabranie do Nissana, aby wyłączyć za 80 funtów za diagnostykę lub kupno niepotrzebnego akumulatora.
 
#50 ·
Miałem ten problem po staniu w kolejce po benzynę przez dwie godziny, a system start/stop, radio i światła rozładowały akumulator. Sprawdziłem akumulator i alternator, wszystko w porządku w moim 67 plate 1.6 DIG Tekna
Wygląda na to, że gdy kontrolka zaczyna migać z powodu niskiego stanu naładowania akumulatora, nie można jej wyłączyć nawet po wymianie akumulatora lub gdy akumulator jest w porządku i sam się ładuje, a można ją zresetować tylko przez Nissana. Rozwiązałem ten problem, kupując skaner/czytnik OB2 na eBayu za 15 funtów. Podczas skanowania nie znaleziono żadnych kodów błędów DTC, ale i tak uruchomiłem proces czyszczenia kodów i kontrolka zgasła, a system start-stop działa ponownie. Taniej niż zabranie do Nissana, aby wyłączyć za 80 funtów za diagnostykę lub kupowanie niepotrzebnego akumulatora.
Czy mógłbyś podać link do skanera/czytnika OBDII na eBayu?
Dziękuję
 
#41 ·
Mam nadzieję, że ten obraz wystarczy (w razie potrzeby mogę go nagrać), ale dosłownie tylko miga, wszystko inne w samochodzie jest w porządku, poza tym, że funkcja start-stop nie działa i to światło miga, więc zakładam, że są to powiązane problemy. Czy nikt inny jeszcze nie widział lub nie miał tego problemu, to samochód z rejestracją z 2016 roku z przebiegiem 28 tys. mil, więc spodziewałbym się, że bateria (jeśli to problem) wytrzyma dłużej.
Mam ten sam problem, właśnie kupiłem nowy akumulator, ale nadal miga na zielono