Hallo allemaal, ik heb een vreemde vraag over de Juke van mijn partner. Plotseling, nadat we de auto terugkregen van de service bij Nissan, knippert het groene Auto-lampje constant op het dashboard en ik heb geen idee waarom. Ik belde Nissan en ze willen £ 90 per uur om het te diagnosticeren, maar ik heb gemerkt dat de start-stopfunctie niet meer werkt, dus ik neem aan dat het daar iets mee te maken heeft.
Ik heb online een aantal dingen gelezen en die wijzen er voornamelijk op dat de batterij het probleem is, dus ik heb wat controles gedaan en de spanning lijkt in orde (als deze hetzelfde zouden moeten zijn als bij normale auto's) 12-13 als hij uit staat en 14,57 en ongeveer dit als de auto loopt.
Hebben deze batterijen meer spanning nodig dan die van hem en wat zou het moeten zijn? Is er ook iets anders dat ervoor kan zorgen dat dit lampje constant knippert?
Bedankt, Carl
P.S. dit is een Juke uit 2016
Ik heb online een aantal dingen gelezen en die wijzen er voornamelijk op dat de batterij het probleem is, dus ik heb wat controles gedaan en de spanning lijkt in orde (als deze hetzelfde zouden moeten zijn als bij normale auto's) 12-13 als hij uit staat en 14,57 en ongeveer dit als de auto loopt.
Hebben deze batterijen meer spanning nodig dan die van hem en wat zou het moeten zijn? Is er ook iets anders dat ervoor kan zorgen dat dit lampje constant knippert?
Bedankt, Carl
P.S. dit is een Juke uit 2016