Nissan Juke : Juke Forums banner

ŚWIATŁO AUTO STOP/START NADAL MIGAJĄCE PO WYMIANIE BATERII

67K views 13 replies 11 participants last post by  Clemmi  
#1 · (Edited by Moderator)
Cześć, mam nadzieję, że ktoś będzie mógł mi pomóc.

Kilka tygodni temu podczas jazdy kontrolka Auto (światło Start/Stop) zaczęła migać na desce rozdzielczej, co nigdy wcześniej się nie zdarzyło. Po zaparkowaniu na chwilę silnik zaczął się dławić, gdy włączyłem zapłon, ale w końcu odpalił, a kontrolka ponownie migała i system start/stop nie działał.

potem głupio zostawiłem samochód zaparkowany na około tydzień i kiedy go uruchomiłem, nie odpalił. Od razu wiedziałem, że to rozładowany akumulator, po przeczytaniu w Internecie, że migająca kontrolka Auto jest oznaką słabego akumulatora.

Udało mi się uruchomić samochód za pomocą kabli rozruchowych i to rozwiązało problem. Samochód uruchomił się bez problemu, bez migania kontrolki Auto. Technologia Start/Stop nawet znowu działała.
Wszystko było w porządku do 4 dni temu, kiedy kontrolka Auto zaczęła migać. Postanowiłem oddać go do warsztatu, aby go sprawdzić, ponieważ dławienie silnika powróciło również podczas włączania zapłonu.

Mechanik poinformował mnie, że akumulator i alternator były w rzeczywistości w porządku - utrzymywały ładunek. Ale i tak zdecydowałem się na wymianę akumulatora - co też zrobił.

Odebrałem kluczyki wcześniej dzisiaj i zostawiłem samochód w warsztacie, ponieważ musiałem wrócić do pracy. Kiedy wróciłem do samochodu później, kontrolka Auto nadal migała, a technologia Start/Stop nadal nie działała!

Naprawdę mam tego dość - zwłaszcza po wymianie akumulatora, który miał rozwiązać problem.

Wszelka pomoc lub rada byłaby bardzo mile widziana.
 
#2 ·
Witamy na forum. Widzieliśmy podobne problemy zgłaszane wcześniej na forum. Jeśli użyjesz wyszukiwania, być może uda Ci się znaleźć kilka z nich. Popraw mnie, jeśli się mylę, ale wierzę, że funkcja Auto Start/Stop jest cechą Juke'ów z Wielkiej Brytanii lub Europy. Juke'i z Ameryki Północnej nie mają tej funkcji, więc wiedza na jej temat jest ograniczona. Moja początkowa myśl byłaby taka, że alternator nie ładuje prawidłowo. Moja druga myśl jest taka, że coś rozładowuje akumulator, gdy samochód jest zaparkowany. Widziałem, że zablokowane przekaźniki powodują problem z rozładowaniem akumulatora.
 
#3 ·
Witaj na forum. Widzieliśmy podobne problemy zgłaszane wcześniej na forum. Jeśli użyjesz wyszukiwarki, być może uda Ci się znaleźć kilka z nich. Popraw mnie, jeśli się mylę, ale wierzę, że funkcja Auto Start/Stop jest dostępna w brytyjskich lub europejskich modelach Juke. Modele Juke w Ameryce Północnej nie mają tej funkcji, więc wiedza na jej temat jest ograniczona. Moja pierwsza myśl byłaby taka, że alternator nie ładuje prawidłowo. Moja druga myśl jest taka, że coś rozładowuje akumulator, gdy samochód jest zaparkowany. Widziałem, jak zablokowane przekaźniki powodują problem z rozładowaniem akumulatora.
Cześć, dziękuję za odpowiedź.

Tak, przepraszam, powinienem to wyjaśnić - to model brytyjski.

Właściwie przetestowałem stary akumulator i obecny alternator i oba trzymały napięcie. Ale zdecydowałem się po prostu przejść do wymiany akumulatora, ponieważ powiedziano mi, że stary akumulator był problemem i że były dowody na to, że to samo działo się w modelach 2013/14 (który mam).

Przeszukiwałem to w Google na wszystkie sposoby i wszystko sprowadza się do tego samego - problemem jest akumulator. Myślałem, że wymiana to rozwiąże, ale tak się nie stało.
 
#4 ·
W przeszłości alternatory były sprawdzane i zgłaszane jako sprawne, tylko po to, by okazało się, że wymiana alternatora rozwiązuje problem.

Zdaję sobie sprawę, że wiąże się to z kosztami i ryzykiem, ponieważ nie ma pewności, czy rozwiąże to problem. Zawsze zalecam, aby osoby mające problemy serwisowały je w salonach Nissana, ponieważ mają one większą wiedzę na temat naszych pojazdów (które w ostatnim czasie stały się bardziej złożone). Często lokalny mechanik nie ma narzędzi, wiedzy ani przeszkolenia, aby diagnozować i serwisować nowsze pojazdy. Jeśli więc chcesz mieć pewność, zanieś go do serwisu.
 
#5 ·
Tak po prostu. Przeczytaj instrukcję obsługi i zobacz, co mówi na temat danego systemu (systemów).
 
#8 ·
Miałem ten problem po ustawieniu się w kolejce po benzynę, a system start/stop i światła rozładowały akumulator do zera. Przetestowałem akumulator i alternator, wszystko w porządku w moim 67 plate 1.6 DIG
Wygląda na to, że po rozpoczęciu migania światła nie można go wyłączyć, nawet z nowym akumulatorem lub gdy akumulator jest w porządku. Rozwiązałem ten problem, kupując skaner OB2/Creader na eBayu za 15 funtów. Żadne kody błędów DTC nie zostały znalezione podczas skanowania, ale zresetowałem ECU i tak wyczyściłem kody, a światło zgasło i system start/stop działa ponownie. Taniej niż zabranie go do Nissana tylko po to, by zresetować go za 80 funtów za godzinę za diagnostykę. Przydatne małe narzędzie (y)
 
#9 ·
Miałem ten problem po staniu w kolejce po benzynę, a system start/stop i światła rozładowały akumulator. Przetestowałem akumulator i alternator, wszystko w porządku w mojej płycie 67 1.6 DIG. Wydaje mi się, że gdy kontrolka zacznie migać, nie da się jej wyłączyć nawet z nowym akumulatorem lub gdy akumulator jest w porządku. Rozwiązałem ten problem, kupując skaner OB2/Creader na eBayu za 15 funtów. Żadne kody błędów DTC nie zostały znalezione podczas skanowania, ale zresetowałem ECU i tak wyczyściłem kody, a światło zgasło i system start/stop znów działa. Taniej niż zabranie go do Nissana tylko po to, by zresetować go za 80 funtów za godzinę za diagnostykę. Przydatne małe narzędzie (y)
Miałem ten problem po staniu w kolejce po benzynę, a system start/stop i światła rozładowały akumulator. Przetestowałem akumulator i alternator, wszystko w porządku w mojej płycie 67 1.6 DIG. Wydaje mi się, że gdy kontrolka zacznie migać, nie da się jej wyłączyć nawet z nowym akumulatorem lub gdy akumulator jest w porządku. Rozwiązałem ten problem, kupując skaner OB2/Creader na eBayu za 15 funtów. Żadne kody błędów DTC nie zostały znalezione podczas skanowania, ale zresetowałem ECU i tak wyczyściłem kody, a światło zgasło i system start/stop znów działa. Taniej niż zabranie go do Nissana tylko po to, by zresetować go za 80 funtów za godzinę za diagnostykę. Przydatne małe narzędzie (y)
Wiem, że ten wątek był jakiś czas temu, ale jesteś moim absolutnym zbawicielem!! Dostawałem szału, nowy akumulator itp., a to cholerne światło wciąż migało! Nissan chciał 168 funtów za podłączenie go, więc kupiłem czytnik OBD2 za 14,79 funtów Amazon, uruchomiłem diagnostykę i nie było błędów, więc nacisnąłem reset i bum, brak migającego światła!! Bardzo dziękuję!!!!!! Teraz modlę się, żeby zgasło 🙏🏻🙏🏻
 
#10 ·
Wiem, że ten wątek był jakiś czas temu, ale jesteś moim absolutnym zbawcą!! Dostawałem szału, nowy akumulator itp. i to cholerne światło wciąż migało! Nissan chciał 168 funtów za podłączenie go, więc kupiłem czytnik OBD2 za 14,79 funtów na Amazon, uruchomiłem diagnostykę i brak błędów, więc zresetowałem i bum, brak migającego światła!! Bardzo dziękuję!!!!!! Teraz modlę się, żeby zgasło 🙏🏻🙏🏻
Jaką aplikację musisz uruchomić, aby przeprowadzić diagnostykę?
Dziękuję