In het forum van mijn vorige voertuig ben ik een fotospel begonnen dat erg goed ging. Ik ontdekte het voor het eerst op mijn oude motorforum. Ik denk dat dit een goede reden zou zijn voor ons om onze Jukes met een doel uit te laten gaan en er ook foto's van te maken.
Je daagt in principe iemand uit om een foto te maken van zijn Juke naast een plaats, ding, object of persoon.
De foto moet de hele buitenkant van je Juke naast de uitdaging laten zien!
Geen foto's van de binnenkant van je Juke of een deel van je Juke naast de uitdaging.
De eerste persoon die een foto maakt van zijn Juke naast het object, plaatst deze, voltooit de uitdaging en mag de volgende uitdaging kiezen.
Als niemand de uitdaging binnen (2) weken voltooit, kan de laatste winnaar de uitdaging zelf voltooien of een nieuwe uitdaging kiezen.
Maak de uitdaging alsjeblieft niet belachelijk, zoals
"Een foto van je Juke naast een paard met een hond op zijn rug"
Een foto van je Juke in de lucht"
Het punt van dit spel is om eropuit te gaan en met onze Juke's naar een bepaalde plaats te rijden, zoals
"Een foto van je Juke naast een hangbrug"
Laten we dit smaakvol en leuk houden.
Na elke reactie in dit draadje moet de huidige uitdaging worden geplaatst.
Ik begin:
UITDAGING: Een foto van je Juke naast een brug
Je daagt in principe iemand uit om een foto te maken van zijn Juke naast een plaats, ding, object of persoon.
De foto moet de hele buitenkant van je Juke naast de uitdaging laten zien!
Geen foto's van de binnenkant van je Juke of een deel van je Juke naast de uitdaging.
De eerste persoon die een foto maakt van zijn Juke naast het object, plaatst deze, voltooit de uitdaging en mag de volgende uitdaging kiezen.
Als niemand de uitdaging binnen (2) weken voltooit, kan de laatste winnaar de uitdaging zelf voltooien of een nieuwe uitdaging kiezen.
Maak de uitdaging alsjeblieft niet belachelijk, zoals
"Een foto van je Juke naast een paard met een hond op zijn rug"
Een foto van je Juke in de lucht"
Het punt van dit spel is om eropuit te gaan en met onze Juke's naar een bepaalde plaats te rijden, zoals
"Een foto van je Juke naast een hangbrug"
Laten we dit smaakvol en leuk houden.
Na elke reactie in dit draadje moet de huidige uitdaging worden geplaatst.
Ik begin:
UITDAGING: Een foto van je Juke naast een brug