Nissan Juke : Juke Forums banner

De auto piept elke keer als ik de snelheidslimiet overschrijd

12K views 9 replies 9 participants last post by  Steve-0  
#1 ·
Kunt u helpen? Ik heb de nieuwe Juke een paar weken geleden gekregen, DIG T Tekna en ben erg blij met de specificaties etc, maar één vraag: als ik bijvoorbeeld 34 rijd in een 30 zone (ik moet eraan toevoegen dat ik niet vaak te hard rijd), krijg je een piep en kun je het bevestigen, je kunt dit uitschakelen in de instellingen bestuurdersassistentie en verkeersborden en je kunt het wijzigen in uit of alleen info, maar je moet dit proces elke keer uitvoeren als je de auto start, is er een manier om dit de hele tijd uit te houden zonder het aan het begin van elke rit opnieuw in te stellen?

#2 ·
Probeer de Nissan Jukes Owners Group. Zeer ACTIEVE Facebook-groep.

This post has been deleted
#4 ·
Kun je helpen? Ik heb de nieuwe Juke een paar weken geleden gekregen, DIG T Tekna en ben erg blij met de specificaties etc, maar een vraag: als ik bijvoorbeeld 34 rijd in een 30 zone (ik moet eraan toevoegen dat ik niet vaak te hard rijd), krijg je een piep en kun je het goedkeuren, je kunt dit uitschakelen in de instellingen bestuurdersassistentie en verkeersborden en je kunt het wijzigen in uit of alleen info, maar je moet dit proces elke keer uitvoeren als je de auto start, is er een manier om dit de hele tijd uit te houden zonder het aan het begin van elke rit opnieuw in te stellen?

Alle hulp wordt gewaardeerd
Hoi, ik heb net een 74 plaat 1.6 hybride juke tekna en heb hetzelfde vervelende probleem. Ik kan de waarschuwing uitschakelen, maar deze reset zichzelf voor de volgende rit! Heb je een oplossing gevonden?? Ik heb Nissan gevraagd, maar ze hebben me laten weten dat het een veiligheidsvoorziening is voor 2024 op alle Europese auto's en dat deze niet permanent kan worden uitgeschakeld.

#9 ·
Ik denk dat het een verplichte optie is voor alle auto's vanaf 2024 en dat de fabrikant geen optie kan instellen om deze permanent uit te schakelen. Wat u wel kunt doen, is in de persoonlijke configuratie de pieptonen uitschakelen en elke keer dat u start, drukt u op de knop met de 3 streepjes op het stuur, activeert u de eerste functie en gaat u naar verlaten en klaar, u schakelt het piepen uit, maar u moet het elke keer doen als u stopt en opnieuw start. Als u er eenmaal aan gewend bent, is het slechts een snelle druk op 3 knoppen en klaar.