Nissan Juke : Juke Forums banner

1 - 20 of 25 Posts

·
Registered
134 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Bonjour à tous les gens du QC qui ont leurs Juke!

J'ai le miens depuis le 4 mars 2011 et tout ce que je peux dire c'est WOW !

Au plaisir de toruver des proprio aussi fanatique que moi et de pouvoir faire un meet avec le bel été qui s'annonce :)

·
Registered
1,390 Posts
I need a translator!!

·
Registered
234 Posts
they said :
Hello to all people of the QC who their Juke!

I have the mine since March 4, 2011, and all I can say is WOW!

To the pleasure of toruver also fanatical proprio I and able to do a meet with the bel was coming

Hello!

I believe in making the purchase in April 2012. Send me your comments regarding the Juke

Aka Bing translator. lol

·
Registered
1,390 Posts
To the pleasure of toruver also fanatical proprio I and able to do a meet with the bel was coming
This is the only line I still don't understand. I need a translator for the translator! lol

·
Registered
387 Posts
Félicitations pour votre nouvelle Juke - espérons qu'il vous plaira!

·
Registered
1,390 Posts

·
Registered
1 Posts
Bonjour!
J'ai acheté mon Juke SL silver en juillet! Le tout est récent!! J'espère également que dans le futur on pourra faire une meet de Juke!!!!
Les modifications que je veux faire prochainement sont: ajout d'un sub, changer les lumières pour les mettre au xénon!!
Au plaisir de parler avec d'autres Québécois!!!

G

·
This is the only line I still don't understand. I need a translator for the translator! lol
To the pleasure of toruver also fanatical proprio I and able to do a meet with the bel was coming.

"toruver" is in reality "trouver" which means "finding". Does the sentence makes sense now?

·
Registered
576 Posts
Hello neighbors, I live in Maine.

·
Registered
7 Posts
Au plaisir de toruver des proprio aussi fanatique que moi et de pouvoir faire un meet avec le bel été qui s'annonce

I m looking forward to meet other owners who are big fans of the juke and eventually meet them since we have a beautiful summer comming up....

Its far from perfect, but you ll get the point ;-)

·
Registered
7 Posts
Moi je suis de Gatineau, j'ai achete ma voiture en novembre 2011
Je devine qu'elle fait partie du premier lot de juke 2012 a arriver au Canada.

J'ai acheté une SV-TA automatique
Onyx bleu (noir) avec l'interieur rouge

Le seul ajout que j'ai acheté est l'aileron arriere ..

·
Registered
62 Posts
Hey salut tout le monde j'ai eu mon juke il y a un mois je suis dans le coin de st-hyacinthe j'ai un juke 2013 gold.

·
Registered
958 Posts
And that folks, is your French lesson for today. Tomorrow there will be a pop quiz, so study hard.

·
Registered
62 Posts
??? what are you talking about with the french lessons ? isnt it suposed to be the Qc section ??

(dont wanna be a bum just asking )

1 - 20 of 25 Posts